duminică, 1 august 2010

Let's rock la Radio Coyotul!


Asa cum v-am mai anuntat in cateva posturi anterioare, o sa am o emisiune rock la radio. Radio Coyotul, proaspat infiintat in Targoviste, emite deocamdata doar online si il puteti asculta la adresa: www.coyotul.ro

Emisiunea mea , "Let's rock", o sa fie difuzata in fiecare duminica de la ora 15:00 si probabil inca de cateva ori in reluare (inca nu stiu detaliile privind reluarile).

In emisiune o sa vorbim despre evenimente, o sa schimbam impresii, o sa ascultam muzica buna si o sa promovam trupe romanesti si straine de rock. Uneori o sa am si invitati, poate chiar trupe intregi alaturi de mine in studio, o sa va tinem la curent cu tot ce se intampla din punct de vedere rock&metal.

Prin urmare, de pe 8 August se da marele start al emisiunii mele. Invitatul special al primelor 2 editii (8 si 15 august 2010) este nimeni altul decat Balaurul de la Trooper. Ii multumesc Balaurului pentru timpul acordat, pentru incurajarile necontenite si sper sa il am din nou invitat in studioul Radio Coyotul cat de curand.

Acestea fiind spuse, nu uitati ca we are online and we rock you! Ascultati Coyotul.ro!

Hai cu rocku’!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Multa bafta!

Dan spunea...

Era nevoie de asa ceva! Sunt multe trupe care au nevoie de sansa de a fi promovate.