luni, 1 iunie 2009

Roland Garros 2009

Dupa cum v-am spus in posturile anterioare, din cand in cand, in limita timpului disponibil mai joc tenis cu prietenii. Pentru mine e doar o activitate sportiva ocazionala inceputa in copilarie si pe care am abandonat-o pana mai anul trecut cand am revenit in forta (:P).

In fine, nu despre mine vreau sa vorbesc in postul asta ci despre cineva cu un talent infinit mai mare si o dorinta nebuna de a castiga. E vorba despre Sorana Cirstea care astazi a batut-o pe Jelena Jankovic si s-a calificat in sferturi la Roland Garros.


Este o performanta incredibila pentru tanara (are doar 19 ani) din Targoviste! Da, nu glumesc chiar este din oras cu mine si sunt mandra de asta.

Personal, am cunoscut-o pe Sorana cand era foarte micuta (cred ca avea 5 ani pe vremea aia) si venea la tenis la acelasi antrenor cu care faceam si eu si sora mea. Inca de la varsta respectiva, toti cei din jurul ei ii spuneau Soranei ca o sa devina o mare jucatoare de tenis. Sunt fericita sa o vad acum in marile turnee din lume si sper din tot sufletul sa reprezinte in continuare Romania asa cum a facut-o in seara asta.

Multa bafta Sorana!!!!

Niciun comentariu: