marți, 20 ianuarie 2009

Sit back and enjoy the journey

Citind mai devreme pe un site al unui muzician, am vazut ca folosea deseori in concerte la inceput cuvintele "sit back and enjoy the journey". Doar atat de simplu si totusi atat de frumos.

Cu siguranta ar trebui sa-mi repet chestia asta mai des mie insami. Fiindca intr-adevar viata e o calatorie si nu destinatia finala conteaza atata de mult, cat drumul in sine. Ar trebui sa ma bucur cand ma trezesc dimineata din cauza soarelui ce-mi bate in ochi, cand alerg ca o nebuna sa prind metroul si vad un baiat dragut si raman 2 secunde sa ma uit la el si mi se inchid usile de la metrou in fata, cand ascult muzica ce-mi place si gandul meu zboara la persoane dragi mie si zambesc tamp. Da, mi se intampla des sa ma topesc instantaneu la simplul auz al unor acorduri.

My crazy beautiful friend, nu te pierde in lucruri cotidiene! Si nu uita sa umplii tacerea si linistea serii cu some quality music. It's magic!

Niciun comentariu: