marți, 5 august 2008

Scream for me, Bucharest!!

Ieri, 4 august s-a scris istoria pentru fanii muzicii rock din Romania. Eu una asteptam de multi ani sa-i vad pe Iron Maiden live si cu toate ca am vazut multe concerte inregistrate nimic nu se compara cu energia si feelingul care ti-l da un concert live.

Am ajuns la concert pe la 5 si ceva si spre surprinderea mea portile erau inchise..am asteptat, am mai socializat, m-am intalnit cu o groaza de lume cunoscuta, pe la 6 fara un pic s-a dat drumu si in mai putin de 10 minute am intrat pe stadion. Socializat din nou, dat pe gat numeroase ape si cola in incercarea de a potoli setea. La 7 fix a intrat Lauren Harris pe scena impreuna cu trupa ei. Desi nu canta mai nimic gagica, a venit si-a facut showul, a fost admirata de populatia masculina din fata scenei si gata. Eu deja intrasem in priza fiindca stiam ca urmeaza Trooper.

Pentru Trooper visul de a canta in deschiderea celor de la Iron Maiden s-a implinit seara trecuta. Pentru mine, a vedea pe aceiasi scena doua dintre trupele mele preferate a fost momentul pe care l-am asteptat de ani buni. Stiam ca Trooper nu vor dezamagi. Au cantat, au comunicat cu publicul, au facut show, s-au pregatit, au rezistat unor probleme tehnice cu brio. Noi, din public i-am sustinut cum am putut mai bine, am cantat fiecare piesa si le-am strigat numele in continuu. In zona in care am stat eu toata lumea canta si dadea din cap, publicul a izbucnit in urale cand s-au reintors pe scena dupa problema cu generatorul..Nu este nevoie de mai multe cuvinte, Trooper si-au facut treaba ca niste profesionisti si meritau mai mult decat oricine sa fie pe scena ieri seara. Long live Trooper!

In jur de ora 9, s-au stins luminile, publicul ii striga pe cei de la Maiden din toti plamanii..Si-au facut intrarea cu Aces High, publicul a izbucnit ca un vulcan, am vazut pe fata oamenilor din public o fericire ce cu greu poate fi descrisa in cuvinte. Imbratisari intre prieteni, suntem aici, acum, si ii avem in fata pe cei de la Iron Maiden, ce poate fi mai frumos decat atat?

Piesele au curs una dupa alta conform playlistului din acest turneu..nici nu stiu cand a trecut timpul.. headbanging si cantat fiecare piesa pana la epuizare, erau 40 de grade in public, efectiv fierbeam. M-am bucurat de fiecare piesa si moment in care ii aveam in fata pe cei de la Maiden ca un copil mic. Un show complet, o trupa completa, un vocal energic cu o voce inegalabila. Nu-s cuvinte de ajuns pentru a descrie Iron Maiden si ce inseamna ei pentru fani..Cel mai mult mi-au placut The trooper, Run to the hills, Heaven can wait si Number of the beast.

Mi-am jurat ca voi face tot posibilul sa mai vad trupa asta in concerte pentru ca pur si simplu sunt extraordinari sau dupa cum a zis cineva fac un show "mitic, epopeic, epic". Eu zic ca-s inegalabili.

Multumesc Iron Maiden pentru ca exista, cuvintele mele nu vor fi niciodata de ajuns pentru a descrie senzatia ce am trait-o ieri seara. A fost de departe cel mai tare concert la care am asistat vreodata.

"There's time to live and time to die
When it's time to meet the maker
There's time to live but isn't it strange
That as soon as you're born you're dying...
...and reborn again??"

Niciun comentariu: