luni, 24 decembrie 2012

Best of 2012

Ce-am facut asa marcant in 2012 (pentru mine, bineinteles)?

Soundtrack:


Ianuarie: Am fotografiat prima data in Sala Palatului (25 ianuarie 2012, concertul Tarjei Turunen). Dupa aceasta experienta m-au durut genunchii la greu, fiindca ne-am chinuit sa fotografiem din fata primului rand si fara sa deranjam spectatorii. In seara respectiva am stat jumatate de ora la Universitate pana am gasit un taxi, asta in timp ce ma ningea la greu...dar nu mai conta, eram fericita.

Februarie: A nins mult in februarie si lucrurile simple devenisera complicate. Mi-am pierdut buletinul dupa concertul Iris si Voodoo din Jukebox (l-am recuperat cateva zile mai tarziu, multumita unei fete foarte de treaba). Februarie s-a incheiat cu un concert Opeth si Von Hertzen Brothers la care am inghetat destul de tare pana am intrat (oficial, cea mai mare intarziere de intrat la un concert pe care am experimentat-o in 2012).

Martie: A fost incredibil, am facut o ditamai "fitza" ce a constat in 5 zile consecutive de concerte. Am fotografiat prima data la Opera Nationala Bucuresti, de fapt, am fost prima data acolo. Am avut cea mai misto experienta post-concert cu o trupa straina, mai exact am legat o prietenie cu Blaze Bayley si trupa lui si i-am fotografiat la ruine in Targoviste.

Aprilie: Mi-am luat un obiectiv nou pentru camera (pentru fotografiat pe scene mari). Cea mai misto atmosfera de concert: Trooper la Campina, cel mai asteptat concert: Anneke Van Giersbergen. Nu-mi amintesc prea clar aceasta luna, cred ca am muncit mult atunci pe la job-ul meu full-time.

Mai: O alta fita, 2 concerte in aceeasi seara. Unul dintre ele a fost singurul moment din acest an cand am calcat in Fabrica (concert Trooper, 11 mai). Frumos concertul Apocalyptica si deschiderea, cu nervi din lipsa de photo-pit la headliner. Free Fest la Ploiesti alaturi de Steelborn, oameni simpatici si voie buna.

Iunie : Primul festival la care-s fotograf oficial (OST Fest - probleme logistice rezolvate pe parcurs), urmat imediat de al doilea. Musafiri overnight, culcat la orele mici ale diminetii cand se lumina deja, caldura extrema, fotografiat la greu, editat la greu. Cea mai marcanta experienta foto: Black Label Society, incarcatura emotionala a fost coplesitoare.

Iulie: Am fotografiat (de la distanta considerabila ce-i drept) una dintre trupele copilariei mele, Guns N'Roses. Am fost la Brasov de 2 ori intr-un timp scurt, piscina, Parc Aventura, Cuba Libre, galagie si rasete multe.

August: Am revazut Sibiul in compania unor oameni frumosi. Am vazut Poets of the Fall si m-am re-indragostit de muzica lor siropoasa, am si eu slabiciunile mele. Ultima saptamana din august am avut concediu, am lalait-o fara momente marcante, bifat primul concert pe National Arena, am fost oarecum dezamagita insa de show-ul trupei.

Septembrie: Am bifat doar 3 concerte in septembrie. L-am vazut pe Kempes prima data. Am fost la munte de ziua sor-mii (final de septembrie) si era super cald. Good times cu prietenii.

Octombrie: O alta luna incredibila, rivalizeaza cu luna martie. A inceput cu un festival (Metal Crush Party) la care chiar m-am simtit bine, desi nu prea a fost public si s-a continuat cu niste concerte out of this world. Revazut pe Mike Portnoy, acel Mike care se intampla sa fie tobosarul meu preferat. El sau PR-ul lui mi-au dat share la galeria foto si pozele mele au ajuns sa fie vazute de sute de oameni, chiar nu ma asteptam la asa ceva, best feeling ever!

Noiembrie: Luna noiembrie a inceput cum nu se putea mai bine, 3 concerte la rand: Steve Vai absolut extraterestru, Trooper la Bucuresti cu o mega-aniversare si o noua plimbare la Brasov. Inca 3 concerte pe la mijlocul lunii ca tot prinsesem gustul. Concert si de ziua mea + cea mai tare petrecere a anului a mea, a Balaurului si a Iuliei, am ajuns acasa la 6 dimineata si fara voce.

Decembrie : Am vazut Devin Townsend Project (mi-am dorit enorm chestia asta pentru 2012 si mi-a iesit in final). Am dormit mult, am citit mult, am muncit mult cand m-am intors din vacanta. Un concert de mare exceptie pe 19 decembrie, un final glorios pentru un an magnific. Acum este din nou vacanta si m-am reapucat de scris. Stiu ca anul asta nu prea m-am tinut de treaba asta, dar fac si eu ce pot, cat pot.

Nu stiu ce m-as fi facut daca n-aveam muzica (si fotografia), daca nu aveam site-ul si munca de acolo. Probabil acum m-as fi chinuit mult mai tare sa scot de undeva momentele marcante ale anului 2012. Le multumesc din suflet prietenilor ca m-au suportat si in acest an, stiu ca-s destul de dificila in anumite situatii. Sper sa avem parte de momente cel putin la fel de frumoase si anul viitor :-).

Niciun comentariu: