luni, 13 februarie 2012

Just me

Un scurt update cu activitatile mele:

  • timpul se scurge foarte repede pentru mine si de-aia am ajuns din nou sa ignor blogul. Nici nu o sa mai scriu ca ma reapuc de treaba asta, pentru ca la momentul prezent nu vad cand as putea sa fac asta la nivelul la care as vrea eu (2010);
  • in Bucuresti este zapada si frig si urasc la maxim vremea asta. Vreau sa vina vara mai repede! Vremea asta rece ma face lenesa si as hiberna toata ziua in casa cu un ceai cald in fata;
  • btw de casa, desi mai am cateva chestii de terminat la ea, ma bucur in fiecare zi de faptul ca am propria ascunzatoare pe care mi-am amenajat-o cum am vrut si unde deja ma simt acasa;
  • luna februarie este foarte saraca in concerte si le cam duc dorul. O sa bifez totusi Alternosfera pe 16 si Opeth pe 29, poate si Iris pe 24;
  • nici de citit nu am mai apucat, v-am zis ca m-am lenevit grav si ma cam dor si ochii in ultima vreme, cred ca trebuie sa-mi schimb ochelarii;
  • astept cu mare interes comunicatul oficial ce va anunta festivalul Rock The City 2012;
  • skillurile mele de cooking & house cleaning s-au imbunatatit simtitor in ultimele 6 luni, de cand m-am mutat la casuta mea. I’m proud of myself;
  • vreau sa imi iau cateva obiective noi pentru camera, sa vad de unde o sa fac rost de o groaza de bani necesari pentru asta;
  • ma gandesc sa-mi personalizez un perete de la dormitor si am 2 idei in sensul asta (trebuie sa ma decid) dar oricum, cred ca pana in vara n-o sa fac nici o miscare in sensul asta.

Niciun comentariu: