joi, 29 decembrie 2011

Anul de gratie 2011

Sa vedem ce a facut Miss Lenore in anul 2011:

- mi-am luat apartament pe care il iubesc si in care am investit mult suflet (decorat & stuff);

- am avut ocazia sa pozez destui artisti la treaba, dintre care mentionez: Scorpions, Lake of Tears, Mr. Big, Riverside, Hammerfall;

- am vizitat Scotia (din nou), Kavarna (din nou la festival la vecinii bulgari) si Germania;

- am fost la multe concerte si am avut ocazia sa cunosc o groaza de oameni si sa vad trupe noi pentru mine;

- am citit cateva carti si mai ales, am primit si cumparat o groaza de carti la care lucrez acum de zor sa le dovedesc (le-am plasat strategic langa pat);

- mi-am luat 2 obiective noi pentru aparatul foto pe care le-am folosit, zic eu, cu succes la concerte;

- am primit cele mai multe cadouri ever de acest Craciun si sunt foarte impresionata de chestia asta. Eu de obicei cumpar cadouri celorlalti si imi place sa daruiesc dar acum, am fost total coplesita si e un sentiment minunat sa primesc o groaza de chestii. Multumiri tuturor!

Cel mai mare regret al meu este ca in acest an nu am reusit sa ma tin de scris pe blog, dar sper sa recuperez in 2012.

Va doresc si voua, la fel cum imi doresc si mie, un nou an cat mai bun!

Niciun comentariu: