sâmbătă, 7 mai 2011

Trooper unplugged in Wings, 6 mai 2011

Post-ul asta se vroia initial o cronica oficiala dar a iesit pana la urma un amalgam de sentimente ale unui fan insirate pe ecran. Prin urmare, vedeti mai jos cum am trait eu concertul din 6 mai.

Toata suflarea rock din Bucuresti astepta concertul de revenire al Balaurului pe scena metalica. Dupa operatia deloc usoara suferita la coloana in luna martie, Balaurul si compania s-au intors si au zguduit Wings-ul din temelii cu toate ca au cantat unplugged.

Am ajuns pe la 8 la club si era aproape gol, ma gandeam ca o sa am o groaza de loc sa-mi agit pletele din dotare si sa fac poze in fata scenei. Totusi, in doar o ora, Wings-ul a devenit neincapator pentru sutele de fani veniti la concert. Am intalnit multi cunoscuti si am vazut pe chipul fiecaruia bucuria de a fi prezenti in acea seara alaturi de Trooper.

La momentul actual, pot sa spun ca nu exista o alta trupa in Romania care sa imi trezeasca emotiile si bucuria pe care le resimt la un concert Trooper. Prin lentilele aparatului meu foto (si ale ochelarilor) am privit desfasurarea de forte din Wings ce a durat mai bine de 2 ore. Pasiune, sentiment, disciplina, daruire si iubire, asta am vazut si asa am simtit concertul unplugged. Am cantat toate versurile, am incercat sa surprind zambetele venite de pe scena si momentele cheie. Ce a iesit din efortul fotografic vedeti aici:

http://www.letsrock.ro/reviews_Galerie+foto+TROOPER+UNPLUGGED+in+Wings+Club+6+mai+2011_205.html


Mi-au placut momentele cu invitati, desi recunosc ca am ramas cu dorinta de a vedea colaborarea cu Mihnea de la Luna Amara (cred ca ar fi iesit ceva interesant). N-a fost sa fie de data asta.

Nu pot sa inchei sirul gandurilor fara niste multumiri sincere...multumesc Trooper pentru ca existati si pentru muzica voastra! Ne revedem in curand..:-).

Din amintiri, setlistul a fost urmatorul (in ordinea in care mi-au venit mie in minte acum):
Trooper cu Dan Iliescu (Timpuri noi) - Iarba din mine
Trooper cu Aura - Ratacit pe drumul vietii
Trooper cu Pepino (Parlament) - Oriunde ma voi duce
Trooper cu Alin Achim si Alex (Desant) - Cat am asteptat + inca o piesa (!)
Nori de hartie
Vant calator
Poate ca timpul
Inapoi
Pas infinit
Plaja amintirilor
Zorii unei zile noi
Desant
Pentru tot ce-a fost
Dorinta
Doar a mea
Ce a fost a fost
Aminitiri
N-am crezut nimic
Cum vreau eu
Nu mai conteaza
Tari ca muntii
Highway to hell (AC/DC)
I want to break free (Queen)

Am ratat ceva?

Niciun comentariu: