duminică, 27 septembrie 2009

BCR - the final frontier

Aparent bancile fac acum o campanie de actualizare a datelor cu clientii lor. Am primit pentru prima data un extras de cont pe 3 luni (fara sa-l solicit) dupa mai bine de 5 ani de cand detin un card la BCR si asta mai mult ca sa ma anunte ca tre sa dau o fuga pana la ei personal sa imi actualizez datele din baza lor de date. In fine, eu mai demult, satula fiind de incompetenta tanteselor de la BCR Persoane fizice banca centrala din Targoviste, mi-am luat serviciul de online banking ca sa ma descurc de acasa in caz de nevoie.

Dupa faza cu extrasul de cont, m-am trezit si cu mail in care ma anuntau tot asa sa ma prezint la orice sucursala sa actualizez datele. Acu fiind acasa in concediu, vineri tot aveam ceva treaba prin oras, am zis sa trec si pe la banca sa scap de-o grija. Tinuta: tricou cu roace, pantaloni largi si bocanci..o sa vedeti de ce mentionez asta un pic mai jos :).

Ajung eu la locul cu pricina, erau 4 doamne la persoane fizice, 3 stateau la o barfa si una muncea (erau 2 oameni la coada). Normal ma duc la cele care o ardeau dubios si fara clienti si le intreb ce trebuie pentru actualizarea datelor. Evident raspunde una sictirita ca numai buletinu dar trebuie sa ma duc sa stau la coada dupa ceilalti 2 oameni.

Ma pun eu constiincios in coada si stau si stau si stau..trecuse jumatate de ora. In sfarsit mai era numai o persoana in fata mea. Stand si asteptand si dupa aceasta ultima persoana constat ca la celelalte tantese veneau diferiti alti clienti care erau bagati in seama si rezolvati. Deoarece trecuse mai bine de o ora de cand stateam in banca pentru o chestie ce era in folosul lor si nu al meu, ma apropii un pic de nenea ce statea de vb cu doamna de la ghiseu (eu fiind inca la coada ca fraiera) sa vad ce probleme erau asa importante de dura mai bine de juma de ora. Deci, am zis ca-s eu nebuna, dar tanti si cu nenea povesteau de tot felul de prostii, nimic legat de banca si pe mine ma tineau acolo in asteptare.

Deci, eu ma enervez rar dar si cand ma enervez...in fine ma iau de tanti cu tupeu si-o intreb "dumneavoastra va bateti joc de clienti si de timpul lor? stau aici de 1 ora pentru o chestie ce dureaza 5 minute in timp ce dumneavoastra stati de vorba despre cat de soare e afara?". Tanti se da lovita evident ca asteapta sa-i dea calculatoru nush ce confirmare. Ai, sa mori tu! Ma iau si de colegele cu barfa de mai devreme, fac o gura cat sa m-auda toata banca, le-am facut si nesimtite si incompetente si numai ca nu le-am injurat pe fata ca in rest...desi ar fi meritat-o cu prisosinta.

Pana la urma vazand una din ele ca n-au de ales si trebuie sa ma serveasca, ma chema sa rezolvam ce-aveam de rezolvat. O chem si pe sor-mea dupa mine (era si ea cu aceiasi problema de rezolvat dar nu zisese nimic in momentele anterioare). Ii dau eu buletinu lu tanti si i-l intinde si sor-mea la care tanti ii zice sor-mii "tu sa stai la coada!". Sor-mea, plina si ea de draci dupa ce statuse o ora degeaba si-a luat buletinu si a plecat, a zis ca nu mai actualizeaza nimic numai de a dracu.

In fine, ma cauta tanti in calcultor sa vada ce am pe la ei, vede, dupa care isi schimba brusc tonul si incepe sa ma intrebe :"Ancuta ce nr. de tel. ai?". Eu in gandu' meu deja eram ...wtf? ne tragem de sireturi acum ca mi-ai vazut banii din cont sau ce?!!!

Dup-aia alte intrebari de genu profesie, angajator (ii zic la care aia face ochii mari si zice..zi pe litere..*eu eram ceva de genu, aoleu ca proasta mai esti*) etc. In plus, tanti numai lapte si miere ma intreaba daca nu cumva vreau si o situatie financiara cu ce am la ei. I-o tai scurt ca NU si-mi iau catrafusele din banca lor de toata jena.

Vreau sa vad si eu in Romania un loc in care lumea sa te trateze la fel indiferent de cum esti imbracat, cati bani ai in cont sau cum te cheama. Respectul lipseste cu desavarsire si toti se ghideaza dupa aparente. Ma gandesc din ce in ce mai serios sa schimb banca cu care lucrez dar mi-e ca si in alte parti o sa dau peste aceleasi incompetente cu creier cat cel al unei gaini...

Un comentariu:

Culorilegargaritei spunea...

Ma intreb la ce banca am fost de 6 ori sa actualizez adresa de corespondenta...timp de 1 an de zile. Abia dupa a sasea vizita am inceput sa primesc extrasele de cont la adresa corecta. Numele tot nu este modificat.