sâmbătă, 9 mai 2009

A momentary maniac with casual delusions

Ascultam mai devreme Solitary shell de la Dream theater si ma durea faptul ca ma regaseam in fiecare vers. Din nou, filmul se repeta.

Nu stiu daca ati observat dar posturile pe care le scriu sambata seara sunt cele mai triste. Ma loveste, cand vad ca timpul se scurge si zilele trec fara sa se intample nimic notabil, fara sa mi se intample nimic bun. Mai ales ca na, e weekend si ar trebui sa pretuiesc cumva acest timp in care nu am teoretic nici o obligatie.

Am mai omorat un weekend dormind.

Un comentariu:

Maria, candva BlondaRock spunea...

Daca ai sti cat te inteleg! Pe mine ma apuca duminica seara, dupa ce imi dau seama ca s-a dus dracu' inca un week-end si ca a doua zi trebuie sa o iau de la capat. Efectiv am obosit si de 4 luni disper din cauza unei rutine cotidiene care ma transfroma intr-un om trist. Life sucks and the you die...