luni, 6 aprilie 2009

Munte

Cum s-a anuntat ca in acest weekend va fii o vreme foarte frumoasa, ar fi fost si pacat sa stam in oras. Asa ca, sub pretextul zilei unui prieten, ne-am luat ghiozdanele in spinare, ne-am urcat in masini si am luat-o spre munte. Ne-am oprit la Busteni unde am constatat ca vremea tinea in continuare cu noi, desi deja se facuse ora 5 dup-amiaza.

Dupa ce ne-am despachetat in 3 minute, am mers in Sinaia la bowling. Eu personal, eram la a doua incercare de genul asta. A fost fun dar nu pot sa zic ca sunt printre cei mai buni la sportul asta :)).

Dup-aia ce a zis lumea, hai sa incercam si altceva si am mers la biliard. Deci, la chestia asta nu ma pricep deloc..da deloc. In fine, am avut profesori buni si cu ajutorul lor am reusit sa bag si eu o bila. Yuhu!!

In sfarsit, dupa multe ore de asteptare am avut parte si eu de ceva la care ma pricep adica mancat si baut :)). Urmat de whist, baut din nou si mima pana la ora 5 de dimineata.

Poza din camera de la vila de unde am stat :


Incercare de tinut tacu in mana:


Dupa fata mea fericita, cred ca nimerisem oarece:

Niciun comentariu: