joi, 19 februarie 2009

Aberatii cotidiene I

Urasc sa ma trezesc de dimineata. Urasc sa ma trezesc de dimineata si sa ploua afara si eu sa am treaba si prin urmare sa ies din casa. Warning: nu ma calcati pe coada dimineata fiindca o sa vedeti crizele de pe lume. Acu ca you've been warned, sa va zic si de ce seara e fain si bine. Seara am chef sa dansez, am chef sa beau, am chef sa dau din cap frenetic, am chef sa citesc si sa beau ice coffee. Si mai ales, am chef sa-mi impartasesc gandurile cu oamenii dragi mie.

Da, acu chiar am in minte un scenariu perfect. It's been a while..de cand n-am mai pierdut o noapte intreaga stand de palavre despre te miri ce cu cineva drag. And I really long for that..

In schimb, ma trezesc dimineata de tot, alerg spre metrou, ascult Metallica si dau discret din cap pentru a nu ii da un cap in gura omului de langa mine (deh, alta placere a diminetii, aglomeratia de la metrou) dupa care heavy working pana uit si cum ma cheama.

Ocazional mai browsez pe ceva siteuri/bloguri si reusesc sa imi mai inseninez un pic ziua. Wow, deja aberatiile mele cotidiene suna a drama :)).

Norocul meu ca am prieteni buni care ma fericesc cu cate un mail, mesaj, telefon si ma mai trezesc si eu din amorteala. I really thank you for this. Sunt datoare vanduta pentru ca ma suportati, chiar si cand sunt insuportabila (70% din timp), dusa cu pluta (90% din timp), drunk and agressive (hmm..0,19% din timp?!?). Stiu ca datorez deja nenumarate statui si beri si plecaciuni unora dintre voi si o sa le primiti pe toate. `cause you really bring joy to my life.

Un comentariu:

Sasa spunea...

acuma astpetam sa vina andrei sa zica "vai ce frumos ai scris un post despre mine"
...