joi, 6 noiembrie 2008

How's life?

Ce am mai facut lately? Ca lenevit la scris pe blog sigur am bifat:)). Pai am fost la un mare party de Halloween care a iesit bestial. Seria petrecerilor din Underground continua si numarul participantilor se mareste de fiecare data.

Au fost de toate: costume traznite, muzica rock, bautura din plin, caldura (atmosfera incinsa, normal:P). Nici nu imi dadeam eu seama ce dor mi-era de casa dupa 3 saptamani de stat in Bucuresti si muncit la foc continuu. Prin urmare, maine plec iar acasa. In weekendul asta sigur se lasa iar cu baute pentru ca e ziua de nume a mai multor prieteni.

In alta ordine de idei, duminica ma vad cu Sasa care vine din Scotia si o sa imi aduca suveniruri frumoase (si kinky:P). Missed you girl!

Winampul imi canta suav Dead man's ballet, e timpul sa ma duc sa somn.

So long my dear blog readers..

Un comentariu:

Sasa spunea...

numai la chestii kinky ti-e gindul :P