vineri, 26 septembrie 2008

Old school baby

Stiti topurile alea facute de diferite reviste/siteuri legate de 10/50 things to do in a lifetime? Cum ar fi sa sari cu parasuta sau sa inoti cu delfinii? Daca as avea un astfel de top cu siguranta in el s-ar include pe-acolo prin top 10 sa apar intr-un videoclip rock:)).

Ieri seara am filmat clip impreuna cu cei de la Trooper la piesa lor "Old school baby" de pe noul lor disc ce va aparea in noiembrie. Nu va imaginati ca am avut vre un rol principal, am fost ca de obicei in publicul ce i-a aclamat. Si guess what, m-am simtit nemaipomenit de bine!

Indicatiile de la regizor au fost clare, sa ne simtim bine si sa ne manifestam ca la orice concert Trooper. De aici si pana la headbanging si dansat in picioare pe langa canapele nu a fost decat un pas. Am fost acolo cu fetele, having the time of our lives!

Putin dupa ora 12 s-au terminat de tras cadrele cu publicul si majoritatea oamenilor au plecat acasa. Nu si noi care am ramas pana la final, s-au tras cadre cu baietii individual cat si cu ei pe scena fara public. Abia astept sa vad rezultatul final:).

Piesa inca o aud obsesiv in cap, inca imi placea la 4 dimineata cand s-a terminat de tras totul.


Hai cu rocku'!!

Scris in 26 Septembrie 2008.

Niciun comentariu: