miercuri, 9 iulie 2008

Placeri muzicale reinviate

Scorpions-My city, my town

Inutil sa zic de ce oras imi aduce aminte melodia asta, de ce zile (good old days) si cu ce placere ma intorc mereu acasa..Melodia asta surprinde toate aspectele astea, placerea de a te intoarce intr-un orasel mic de provincie, in orasul meu, langa prietenii mei (muahaha sunt posesivitatea intruchipata). Targovistea va fi mereu my city, my town:).

Simon&Garfunkel-El condor pasa

Probabil una dintre cele mai cunoscute preluari ale acestei superbe melodii, mai batrana ca bunica-mea:)). Ma linisteste si nu stiu de ce de cate ori o aud ma gandesc la mare si la cum as sta eu o zi intreaga doar sa ma uit la valuri..

Black Label Society-Final solution

Cat de meserias suna chitara si vocea lui Zakk pe piesa asta. Muzica de ascultat in masina si dat din cap. Probabil sunt chiar sick of toata chestia asta cu facultatea si vreau sa se termine mai repede de a capatat piesa asta asa valente in cap la mine:)). Numa bring it to an end imi zice constiinta mea, probabil vrea o pauza:P.Beware!

Johnny Rzeznik-I'm still here

Less rock, dar asta e cand mi se pune pata pe ceva nu ma pot abtine. O salata muzicala de toata stima servesc eu in fiecare zi. Daca nu stiti, nenea asta activeaza cu succes in Goo Goo Dolls de ani buni. Sunt fan si cateva piese Goo Goo Dolls dar parca piesa asta m-a prins complet.

Un comentariu:

Sasa spunea...

hmm my city , my town. nu esti posesiva. o sa sufar si eu peste putin timp pe piesea asta...daca nu sufar deja :)